You are my sunshine

Koliko puta, kada razmišljate o blagodatima i dobrobiti novih medija ponovite, započnete i naglasite upravo rečenicu: „novi mediji u potpunosti su promijenili način komunikacije“. To vrijedi i za interpersonalnu i intrapersonalnu komunikaciju, za medijsku, za komercijalnu, političku i bilo kakvu kakva postoji. Segment poslovanja i komunikacije kojeg nije zahvatila ostavljen je u prošlom desetljeću kada nismo jednim klikom bili umreženi s cijelim svijetom, kada nismo imali toliko detaljan uvid u interese, aktivnosti i hobije naših bliskih, daljih i novih prijatelja, i kada nove kadrove nismo tražili upravo na društvenim mrežama.

S druge strane prepoznati važnost novih medija ne znači samo biti prisutan. Konkurencija je velika i povećava se svakog dana a ključ uspjeha leži u inovativnosti, kreativnosti i timu kojeg odaberete za blisku i predanu suradnju.

Ideja je ta koja vas, vaš brend i uslugu čini posebnom, istaknutom i drukčijom. Ideja ju čini poželjnom i neodoljivom. Ideja je čini upravo idealnom.

 

Što je to u novim medijima što je promijenilo način na koji komuniciramo i poslujemo?

Mnogi u ovoj komunikaciji zaziru od tehnologije – komplikacija, novih promjene rutine, stalnog traganja za novim…. Ali ključ nije u tehnologiji. Ona nam samo omogućuje da naša poruka dođe do postojećih i novih korisnika. Temelj je u sadržaju koji kreirate vi! Sada po prvi puta nemate posrednika u komunikaciji, nego priliku da popričate sa svojim korisnikom, da čujete njegove želje, ideje i vizije vašeg brenda.

Nemajte straha, razbuktajte svoju maštu i stvarajte nove ideje!

Upravo inovativan i zanimljiv sadržaj želimo ponuditi svojim klijentima. Nešto što će ih istaknuti, približiti publici i pokazati kakvi su zapravo. Brend više nije daleka i hladna korporacija, on je čovjek, baš kao mi. On sluša određenu glazbu, ima svoj stil oblačenja, druži se s određenim ljudima…

Kada ovako postavite ključne stvari i kada po ovim segmentima definirate svoj brend, tada je puno lakše doći do ciljane publike i približiti proizvod, uslugu i identitet brenda njima.

Tako je nastala ideja cijelog koncepta „You are my sunshine“ kao pozitivnog, sunčanog i opuštajućeg načina života. Kao dio cijelog koncepta radila se i posebna web stranica, mobilna aplikacija ali i novine koje su namijenjene upravo ljudima na odmoru, svima onima koji se žele opustiti i za promjenu pročitati malo pozitivne vijesti 🙂

Ako ste jedan od njih, pročitajte novinu upravo sada!

SunnyNEWS_WEB

 

 


Sunshine NEWS tisak 2015-compressed

 


 

Sunny NEWS 2016 web

 

 

Sunny_NEWS_2017_korektura