Vizitka kaže više od 1 000 riječi

Kartončić s imenom, telefonom, zanimanjem, te eventualno adresom i tvrtkom naravno da nije revolucija, niti bilokakvo poslovno otkriće, ali, jeste li svjesni što odaje vaša vizitka i koliko utječe u kontaktu s vašim klijentima?

Povijest ovog komadića papira počinje mnogo prije svih današnjih komunikacijskih alata. Prve vizitke bile su najobičnije karte za poker na koje su se upisivale osobne informacije. Zatim, javljaju se u Francuskoj za vrijeme vladavine Luja XIV, a u poslovne svhe počinju se koristiti u Engleskoj već u 17. stoljeću kao trgovačke kartice. Tijekom stoljeća i godina postale su simbol predstavljanja u poslovnom svijetu, kao i najjednostavnije sredstvo oglašavanja. Danas, vizitka je ne samo informativni, već i promotivni alat svake oobe, kompanije i brenda.

No, kako najbolje iskoristiti ovaj alat i čemu sve on služi?

 

  1. Vizitka je prvenstveno podsjetnik. U moru stresa, rutine i obaveza u kojem živimo, trebamo podsjetnike posvuda, ali, nema ništa iritantnije od stalnog podsjećanja na neki posao (primjerice alarmi, poruke…) Upravo zato su vizitke izvrstan alat na podsjećanje vašeg klijenta na vas.
  2. Ona je odraz vašeg identiteta. Vizitka sadržava osnovne informacije o vašoj kompaniji, o vama samima, te vas pozicionira u poslovnom svijetu. Bez obzira radi li se o samopromociji, poslovnom sastanku ili promociji vašeg brenda prva stvar koju ćete napraviti nakon predstavljanja je uručivanje vizitke koja će kasnije služiti kao kontakt podsjetnik.
  3. Ona je vaš poslovni alat. Odnosno, vizitka je reprezentacija vašeg posla pred vašim klijentima. Logo, boja i dizajn su stvari koje uvelike mogu pomoći u poslovanju. Dobro dizajnirana i profesionalna vizitka povećaje vašu kredibilnost. Kvaliteta vaše vizitke direktno utječe na sliku vaše tvrtke, vas samih i vaših usluga u očima klijenata.