Što sve možemo naučiti iz kultne Casablance

Jedan od stotinu najromantičnijih filmova svih vremena i 70 godina nakon, i dalje drži rekorde gledanosti. I ako je u priči o Casablanci, politički kontekst nakon Drugog svjetskog rata puno bitniji, ljubavni trokut između Ricka, Ilse i Victora je ono što ovaj film čini toliko romantičnim, već 70 godina. Ljubavna kasika s elementima prijateljstva, raskošnih dijaloga i romantične priče Humphreyja Bogarta i Ingrid Bergman tjera nas da ponovno počnemo vjerovati u ljubav.Samo, u koju ljubav točno?

Odogovor na to pitanje iz Casablance i danas nije odgovoreno… Možda je upravo ta nedovršenost ono što film čini toliko posebnim.

U ludilu Drugog svjetskog rata i ljubavi koja ruši sve pred sobom, postoje trenutci u Casablanci iz kojih možemo puno učiti o komunikaciji, brendiranju i muško – ženskim odnosima.

  • Prvenstveno, žene i muškarci su u potpunosti različiti i stvari shvaćaju na potpuno drukčiji način! Žene će Ingrid gledati kao snažnu ženu, s dozom odmjerenosti, a opet, punu ljubavi i strasti. Muškarci će je, naravno, gledati kao „gamericu“ koja se ponaša kao luđakinja.
  • „We will always have Paris“. U kontekstu lekcija o odnosima s javnošću, ova rečenica bi se odnosila na Networking. U komunikaciji (među ljubavnicima, prijateljima, poslovnim partnerima, zaposlenicima…) odnosi ovise o dobroj međusobnoj eneriji koja nadilazi rečeno. Veći dojam stvara osjećaj koji nam komunikacija pruža, nego riječi koje izmjenimo. http://bit.ly/J426aC
  •  „Jesam ti rekao da tu pjesmu ne sviraš!“. Ponašanje i prva reakcija u kriznoj komunikaciji su ključni za daljni tijek odvijanja krize, stoga, simboliči rečeno:  Kada čujete neku pjesmu koju niste htjeli čuti, pazite! Nikada ne znate tko ju je naručio! http://bit.ly/RbuFM
  • „Play it again Sam“. Jednom kada kriza završi, bit će nam drago da ja iza nas i da smo nešto naučili!